INFORMACJA DROGOWA
19 111
viaTOLL
PLPL
BIP

ODDZIAŁY:

Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Warszawa Oddział Lublin Oddział Bydgoszcz Oddział Poznań Oddział Szczecin Oddział Zielona Góra Oddział Łódź Oddział Wrocław Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Kielce Oddział Rzeszów Oddział Szczecin Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Zielona Góra Oddział Poznań Oddział Bydgoszcz Oddział Warszawa Oddział Wrocław Oddział Łódź Oddział Kielce Oddział Lublin Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Rzeszów

Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

tel. centr. 52 323 45 00
fax 52 323 45 04
NIP 554-22-52-485

e-mail: sekretariat_byd@gddkia.gov.pl

Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 Gdańsk

tel. centr. 58 511 24 00
fax 58 511 24 05
NIP 584-24-56-536

e-mail: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl

Oddział w Białystoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok

tel. centr. 85 664 58 00
fax 85 651 37 83
NIP 542-27-52-914

e-mail: sekretariat_bialystok@gddkia.gov.pl

Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

tel. centr. 32 258 62 81
fax 32 259 87 10
NIP 954-24-02-923

e-mail: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl

Oddział w Kielcach
ul. Paderewskiego 43/45
25-950 Kielce

tel. 41 34 03 900, 41 345 74 31
fax 41 366 48 04
NIP 657-03-86-703

e-mail: sekretariat_kielce@gddkia.gov.pl

Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków

tel. centr. 12 417 25 00
fax 12 411 01 18
NIP 675-12-72-475

e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin

tel. 81 532 70 61
fax 81 743 71 68
NIP 712-24-27-134

e-mail: sekretariat_lublin@gddkia.gov.pl

Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2
91-857 Łódź

tel. centr. 42 233 96 00
fax 42 233 96 08
NIP 725-17-13-273

e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl

Oddział w Olsztynie
ul. Warszawska 89
10-083 Olsztyn

tel. centr. 89 521 28 00
fax 89 527 23 07
NIP 739-32-79-711

e-mail: sekretariat_olsztyn@gddkia.gov.pl

Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole

tel. centr. 77 401 63 00
fax 77 454 44 68
NIP 754-00-03-773

e-mail: sekretariat_opole@gddkia.gov.pl

Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań

tel. centr. 61 866 88 21
fax 61 864 63 69
NIP 779-21-73-262

e-mail: sekretariat_poznan@gddkia.gov.pl

Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów

tel. centr. 17 853 40 71 do 74
fax 17 853 64 84
NIP 813-11-06-223

e-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

Oddział w Szczecinie
Al. Bohaterów Warszawy 33
70-340 Szczecin

tel. centr. 91 432 53 00
fax 91 484 39 97
NIP 852-23-53-687

e-mail: sekretariat_szczecin@gddkia.gov.pl

Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa

tel. centr. 22 209 25 00
fax 22 698 60 45
NIP 113-20-97-244

e-mail: sekretariat_warszawa@gddkia.gov.pl

Oddział w Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław

tel. centr. 71 334 73 00
fax 71 367 17 69
NIP 899-24-41-331

e-mail: sekretariat.wroclaw@gddkia.gov.pl

Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra

tel. centr. 68 327 10 68
fax 68 325 34 68
NIP 929-01-16-588

e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

MAPA STANU BUDOWY DRÓG MAPA STANU BUDOWY DRÓG MAPA STANU BUDOWY DRÓG autostrady, drogi ekspresowe i inne drogi krajowe w realizacji ZOBACZ SERWIS DLA KIEROWCÓW SERWIS DLA KIEROWCÓW SERWIS DLA KIEROWCÓW najważniejsze informacje drogowe dla kierowców ZOBACZ MAPA KAMER MONITORUJĄCYCH MAPA KAMER MONITORUJĄCYCH MAPA KAMER MONITORUJĄCYCH podgląd bieżących warunków na drogach krajowych za pośrednictwem kamer ZOBACZ FORMULARZ KONTAKTOWY FORMULARZ KONTAKTOWY FORMULARZ KONTAKTOWY opinie, sugestie lub uwagi dotyczące organizacji ruchu na drogach krajowych ZOBACZ MAPA WARUNKÓW DROGOWYCH MAPA WARUNKÓW DROGOWYCH MAPA WARUNKÓW DROGOWYCH aktualne warunki drogowe w Polsce ZOBACZ

Serwis dla kierowcówOpisy

  • Budowa obwodnicy Ostrołęki w ciągu drogi krajowej nr 61

  • Budowa obwodnicy Łochowa w ciągu drogi krajowej nr 62

  • Budowa obwodnicy Kołbieli w ciągu drogi krajowej nr 50

  • Budowa obwodnicy Iłży na drodze nr 9

  • Budowa obwodnicy Góry Kalwarii w ciągu DK nr 50/79

  • S8 Wyszków – gr. woj.

    S8 Obwodnica Ostrowi Mazowieckiej – gr. woj. podlaskiego

    Odcinek od obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej do granicy województwa, o łącznej długości 9,4 km. Dwuetapowy przetarg zotał ogłoszony 30 stycznia 2015 r., umowę na realizację podpisano 2 lutego 2016 roku. Ten fragment wybuduje firma POLAQUA za niespełna 250 milionów złotych (wartość kontraktu budowlanego) .

  • S8 Wyszków – gr. woj.

    Odcinek od węzła "Poręba" (bez węzła) do obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej o długości 16,1 km. Otwarcie ofert w przetargu, nastąpiło 12 listopada 2015 r. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm PORR Polska Infrastructure S.A. i Unibep S.A. 17 lutego GDDKiA podpisała umowę z wykonawcą, który zrealizuje 16-kilometrowy odcinek za 404.46 mln zł.

  • S17 Marki – w. Lubelska

     

    S17 Marki – w. Lubelska

    Budowa drogi ekspresowej S-17 odcinek od węzła „Drewnica" do węzła „Lubelska" - Wschodnia Obwodnica Warszawy

    Kategoria inwestycji:  w przygotowaniu

     

    Długość odcinka:  20,15 km

     

    Etapowanie:

     

    Inwestycja podzielona jest na trzy odcinki – etapy:

    • etap 1 – odcinek drogi S17 węzeł „Drewnica” – węzeł „Zakręt” (bez węzła),
    • etap 2 – odcinek drogi S17 węzeł „Zakręt” – węzeł „Lubelska”
    • etap 3 - S17 węzeł Lubelska

     

     

    Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:

     

    Projektowana trasa ekspresowa stanowi element północno–wschodni obwodnicy dróg ekspresowych Warszawy. Inwestycja zlokalizowana jest w całości na terenie województwa mazowieckiego i przebiega przez tereny czterech powiatów:

    - powiatu wołomińskiego (m. Marki, m. Ząbki i m. Zielonka),

    - miasta stołecznego Warszawa (dzielnice: Warszawa-Rembertów i Warszawa-Wesoła),

    - powiatu miński (gm. Sulejówek)

    - powiatu otwockiego (gm. Wiązowna).

     

    Celem budowy obwodnicy jest połączenie systemu dróg miejskich Warszawy z układem dróg krajowych, wyprowadzenie ruchu z centrum miasta oraz zapewnienie (wraz z obwodnicą miejską i śródmiejską, których realizację planuje m.st. Warszawa), sprawnych powiązań drogowych pomiędzy dzielnicami.

     

    Projektowany odcinek od węzła „Drewnica” do węzła „Lubelska” będzie łączył się od zachodu z droga S8 Marki-Radzymin w węźle „Drewnica”, a od południa z autostradą A2 i drogą S2 (Południowa Obwodnica Warszawy).

     

     

    Etap 1:

     

    S-17 Wschodnia Obwodnica Warszawy na odc. Drewnica – Zakręt (bez węzła)

     

    Długość odcinka: 14,63 km

     

    Przebieg odcinka

     

    Etap 1 – odcinek węzeł "Drewnica" – węzeł "Zakręt" (bez węzła), biegnie na południe jako droga krajowa S17 przez tereny Zielonki, Rembertowa, Wesołej. Z powodu odwołań Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie wygasił na tym odcinku Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach (DUŚ). Obecnie trwają prace nad materiałami do wniosku o otrzymanie  nowej DUŚ i nowym wariantem przebiegu.

     

    Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:

    • ,,Drewnica’’
    • ,,Ząbki’’ (dawniej Zielonka)
    • ,Poligon’’
    • ,Rembertów’’
    • „Wesoła”

     

    Parametry techniczne:

    • klasa drogi - S (trasa ekspresowa)
    • prędkość projektowa 100 km / godz.
    • prędkość miarodajna 110 km / godz.
    • nośność 115 kN / oś,
    • kategoria obciążenia ruchem KR6
    • ograniczona dostępność (wyłącznie poprzez węzły)
    • przekrój 2 x 3 pasy ruchu
    • szerokość pasa ruchu 3,5m
    • szerokość pasa awaryjnego 2,5m
    • szerokość pasa dzielącego wraz z opaskami min. 5m

     Etap 2:

     

    S-17 Wschodnia Obwodnica Warszawy na odc. w. Zakręt – w. Lubelska

     

    Długość odcinka: ok 2,5 km

     

    Przebieg odcinka

     

    Etap 2 – odcinek węzeł "Zakręt" ­– węzeł „Lubelska” jest projektowany wg. wariantu WIIIA drogi ekspresowej S17, wskazanego w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Projektowany odcinek drogi ekspresowej S17 przebiega częściowo po nowym śladzie oraz wzdłuż istniejącej drogi krajowej nr 17.

     

    Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:

    • ,,Zakręt’’

    Parametry techniczne:

    • klasa drogi - S (trasa ekspresowa)
    • prędkość projektowa 120 km / godz.
    • nośność 115 kN / oś,
    • kategoria obciążenia ruchem KR6
    • ograniczona dostępność (wyłącznie poprzez węzły)
    • przekrój 2 x 3 pasy ruchu
    • szerokość pasa ruchu 3,5m
    • szerokość pasa awaryjnego 2,5m
    • szerokość pasa dzielącego wraz z opaskami min. 5m

     

    Etap 3:

     

    S-17 Wschodnia Obwodnica Warszawy na odc. węzeł Lubelska

     

    Długość odcinka: ok 2 km

     

     

    Przebieg odcinka

     

    Etap 2 –węzeł „Lubelska”. Węzeł „Lubelska” to połączenie drogi S17 z drogą S2 (Południowa Obwodnicą Warszawy) i planowaną autostradą A2, wiodącą w stronę przejścia granicznego w Kukurykach.

     

    Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:

    • ,,Zakręt’’
    • ,,Wiązowna I’’
    • „Konik”

    Parametry techniczne:

    • klasa drogi - S (trasa ekspresowa)
    • prędkość projektowa 120 km / godz.
    • nośność 115 kN / oś,
    • kategoria obciążenia ruchem KR6
    • ograniczona dostępność (wyłącznie poprzez węzły)
    • przekrój 2 x 3 pasy ruchu
    • szerokość pasa ruchu 3,5m
    • szerokość pasa awaryjnego 2,5m
    • szerokość pasa dzielącego wraz z opaskami min. 5m

     

    Aktualizacja: wrzesień 2014 r.

     

     

     

  • S17 w. Lubelska – gr. woj.

     

    Podstawowe informacje o inwestycji

    Kategoria inwestycji: w przygotowaniu

     

    Stan przygotowania i realizacji na dzień 19.09.2012r.

    Planowane lata rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych:

    • odc. węzeł „Lubelska"-Garwolin: I kw.2016r. - I kw. 2018r.
    • odc. Garwolin-gr.woj.lubelskiego: I kw. 2016r. - I kw. 2018r.

    Opis inwestycji

     

    Planowane przedsięwzięcie polega na rozbudowie drogi krajowej nr 17 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku od węzła „Lubelska" w Wiązownej do granicy województwa lubelskiego, z wyłączeniem fragmentu drogi obejmującego istniejącą obwodnicę Garwolina realizowanej wg wariantu Ib (ze zmianą lokalizacji węzła „Bocian" na węzeł „Kołbiel"). Początek rozbudowywanej drogi znajduje się w km 3+200 i nawiązuje do granicy projektowanego węzła „Lubelska", który nie jest objęty zakresem opracowania. Koniec rozbudowy drogi przyjęto w km 74+883 - granicy województw: mazowieckiego i lubelskiego. Z zakresu przedsięwzięcia wyłączona jest wybudowana obwodnica Garwolina. Przedsięwzięcie składa się z dwóch odcinków:

    • projektowany węzeł „Lubelska" (km 3+200) - początek obwodnicy Garwolina (km 40+700)
    • koniec obwodnicy Garwolina (km 50+520) - granica województwa lubelskiego (km 74+883)

    Docelowym zadaniem inwestycyjnym jest dostosowanie drogi nr17 do parametrów dwujezdniowej drogi ekspresowej o ograniczonej dostępności. Wiąże się to z dobudowaniem drugiej jezdni do już istniejącej lub wytyczeniem dwujezdniowej drogi po nowym śladzie, a także z zapewnieniem włączeń do ruchu w węzłach i połączeń dla ruchu lokalnego między węzłami, prowadzenia ruchu autobusowego i bezkolizyjnego ruchu pieszego, wybudowaniem miejsc obsługi podróżnych oraz urządzeń służących ochronie środowiska i zdrowia ludzi (np. ekranów akustycznych, kładek dla pieszych, przejść dla zwierząt). W projekcie przewidziano także - w pasie dzielącym obie jezdnie - rezerwę na dobudowę trzeciego pasa ruchu.

    Istniejąca droga krajowa nr 17 Warszawa - Lublin - Hrebenne na odcinku przewidzianym do rozbudowy jest drogą klasy GP.

     

    Parametry techniczne drogi

    • klasa drogi - S
    • prędkość projektowa - 100 km/godz.
    • nośność - 11,5 t/oś
    • kategoria ruchu - KR6
    • całkowicie ograniczona dostępność (dostępność tylko w węzłach)
    • ilość jezdni - 2
    • szerokość pasów ruchu
      3 x 3,5m + 2,5m pas awaryjny do węzła „Wiązowna II"
      2 x 3,5 + 2,5 m pas awaryjny od węzła „ Wiązowna II"
      docelowo 3 x 3,5 + 2,5 m pas awaryjny na całym odcinku

    Węzły drogowe

    • Węzeł „Wiązowna I"
    • Węzeł „Wiązowna II"
    • Węzeł „Wólka Mlądzka"
    • Węzeł „Ostrów"
    • Węzeł „Kołbiel" w km 23+840 tj. na przecięciu się projektowanej obwodnicy drogi S17 z projektowaną obwodnicą w ciągu drogi nr 50
    • Węzeł „Lipówki"
    • Węzeł „Górzno"
    • Węzeł „Gończyce"
    • Węzeł „Trojanów"

    Obiekty inżynierskie

    Zakłada się rozbiórkę wszystkich istniejących obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu drogi krajowej nr 17 i wybudowanie w ich miejsce nowych konstrukcji.

     

    Ochrona środowiskaRozwiązania minimalizujące wpływ inwestycji na środowisko

    • Ekrany akustyczne
    • Urządzenia podczyszczające ścieki przed odprowadzeniem do odbiornika
    • Przejścia dla dużych i małych zwierząt oraz przepusty dla płazów
  • S19 Odcinek na terenie woj. mazowieckiego

    Obecnie nie prowadzi się działań związanych z przygotowaniem rozbudowy drogi krajowej nr 19 do parametrów drogi ekspresowej na terenie województwa mazowieckiego.

    Aktualizacja: wrzesień 2014 r.